מטבחי חוץ זולים ומומלצים

מטבחי חוץ הפכו לאחד הדברים הכי מבוקשים בתחום הגינות והחצרות. לביקוש הזה יש סיבה טובה, אולם לא מעט אנשים נר מהמטבחים הללו בשל המחיר שלהם. הרתיעה הזו מובנת כיון שבדרך כלל מטבח חוץ גורם להוצאה לא מבוטלת. עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו בשוק גם מטבחים שמאפשרים לכם להנות ממטבח חוץ במחיר סביר. אנחנו כאן כדי לספר עליהם. 

מטבחי חוץ

מטבחי חוץ מאפשרים להנות ממטבח שנמצא בגינה או בחצר. המטבחים הללו מגיעים בשלל גדלים וסוגים, והרבה אנשים מבינים את הנוחות הרבה שיש במטבחים הללו. גם אם התקציב שלכם לא גבוה, יש כמה דברים שכדאי לדעת על המטבחים הללו, כיון שהם יעזרו לכם לקנות מטבח בלי לקרוע את הכיס.

מטבחים מוכנים

כאשר אנחנו מדברים על מטבחים זולים לגינה, בדרך כלל יהיה מדובר על מטבחים שלא מגיעים בעיצוב אישי. מטבח בעיצוב אישי יהיה בדרך כלל יפה יותר, וקיימת בו האפשרות לבחור את חומרי הגלם שמהם הוא יהיה עשוי. כמובן, המחיר של מטבח כזה יהיה בהתאם, וכלל לא ניתן להצביע על תקרת מחירים בהקשר הזה.

לאור זאת, נסו ללכת על האופציה של מטבח שמגיע בעיצוב מוגמר. מצד אחד במטבח הזה לא תהיה לכם נגיעה אישית, ולא תוכלו להחליט כיצד הוא יראה. מנגד, המחיר שלו יהיה כזה שיוכל לאפשר לכם לקנות אותו בלי להישאר עם חור בכיס.

גודל המטבח

אחד הנתונים שהכי משפיעים על המחיר של המטבח לגינה הוא הגודל שלו. ככל שהמטבח גדול יותר, כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר. אם התקציב שלכם נמוך, נסו לא להתפשר על האיכות של המטבח אלא דווקא על הגודל שלו. במידה ואתם בונים את המטבח בעיצוב אישי, תוכלו להחליט שבשלב הראשוני אתם בונים רק חלק ממנו.

ככל שעובר הזמן גם תכירו טוב יותר את המטבח שלכם ותבינו אלו שדרוגים הם מהותיים עבורו, ומה הדברים שעליהם דווקא אפשר לוותר. מטבח גדול הוא לא בהכרח טוב יותר, ואם השימוש שלכם במטבח החוץ הוא בעיקר לצורך עצמי, אתם בהחלט יכולים להתפשר על הגודל של המטבח.

מטבח על גלגלים

מטבחי החוץ היוקרתי ביותר הם אלו שנבנים בתוך הגינה שלכם בצורה קבועה. המטבחים הללו במקרים רבים יכולים להיות מפוארים יותר מאשר המטבח הביתי בבית שבו הם בנויים. מטבחי חוץ זולים יותר יכולים להיות כאלו שמגיעים על גלגלים. המטבחים הללו בדרך כלל מכילים חללי אחסון, גריל מרכזי, כיור ואפילו יחידת קירור.

את המטבחים הללו יש לחבר למקורות אנרגיה מתאימים כדי להפעיל אותם, אולם העובדה שהם ניידים מאפשרת לנו להזיז אותם ממקום למקום בגינה במידה ואנחנו רואים שלמשך תקופה מסוימת אנחנו לא צריכים את המטבח. מטבח כזה יהיה בדרך כלל זול יותר, אם כי האפשרות לנייד אותו משאירה לנו מרווח תמרון נוח.

מטבחי נירוסטה

שני החומרים המרכזיים שמהם בונים מטבחים הם שיש ונירוסטה, כאשר החומרים הללו הם גם החומרים שנועדו לבנייה של מטבחי חוץ. מטבח משיש יהיה בדרך כלל יקר יותר, והוא נועד בעיקר למי שמעצב את המטבח בגינה לפי ראות עיניו. מי שרוצה להנות ממטבחי חוץ זולים צריך ללכת על האופציה של מטבח נירוסטה.

חשוב להבין שהנירוסטה היא בכלל לא פשרה רעה בהקשר של מטבחי חוץ. מדובר על חומר עמיד מאוד, וכזה שגם ניתן לנקות אותו בקלות, דבר שקריטי כאשר מדברים על מטבחי חוץ. יש לא מעט אנשים שבוחרים מלכתחילה ללכת על מטבחי נירוסטה, בלי קשר לשאלת התקציב. אז אם התקציב שלכם נמוך יותר, זו בהחלט אופציה שכדאי לשקול.

 

קנו מטבח זול מחברה אמינה

למרות הקושי התקציבי, אחד הדברים הכי חשובים הוא לקנות מטבח חוץ רק מחברה אמינה בעלת מוניטין בתחום. מחירים נמוכים עלולים להיות מפתים, אולם בדרך כלל הם מתגלים כמשהו שבא לרעתכם. בסופו של דבר למחיר הממוצע בשוק יש היגיון, ואם מישהו מציע לכם מוצר במחיר שנמוך בצורה משמעותית ממחיר השוק, זה אמור להדליק אצלכם נורה אדומה.

כאמור, אין שום סיבה לקנות מטבח חוץ יקר אם התקציב שלכם נמוך, אבל אל תלכו על אופציה שבה חומרי הגלם שמהם המטבח עשוי לא מספיק טובים. זה עלול להוביל למצב שבו גם הוצאתם כסף על מטבח חוץ, אבל מהר מאוד תגלו שהמטבח הזה לא באמת שווה אפילו את הסכום הנמוך שהוצאתם עליו.

מטבח חוץ זולים

אל תתפשרו על בטיחות

מטבחי חוץ זולים מכילים חיבור לחשמל, מים ולפעמים גם גז. לא משנה מה המחיר ששילמתם על המטבח, אל תתפשרו בשום פנים ואופן על הבטיחות. עליכם לבדוק את התקינות של כלל החיבורים, ואת רמת ההגנה שיש לכם כאשר אתם עובדים במטבח. גם אם מדובר על הוצאה נוספת, הביטחון האישי שלכם צריך להיות מעל הכל.

קבעו תקציב מראש

הדבר האחרון שיש לנו לומר לכם הוא שכדאי לקבוע מראש את התקציב עבור רכישת המטבח. מטבח חוץ הוא בדרך כלל לא משהו שאנחנו חייבים, אם כי הוא בהחלט יכול להפוך את החיים לשנו ליפים יותר. קבוע מראש מה התקציב שאתם מקצים עבור רכישת המטבח, ובמקרה הצורך תחכו בסבלנות עד שתמצאו מטבח איכותי שאתם יכולים לקנות בתקציב שעומד לרשותכם.

מטבח חוץ איכותי

לסיכום

מטבחי חוץ יכולים להיות חלק מהגינה של כל אחד מאיתנו. גם אם התקציב שלכם לא גבוה, אתם עדיין יכולים להנות ממטבח איכותי בגינה שלכם. נסו לבחור מטבח קטן, כך שהמחיר הנמוך שלו לא יהיה בגלל איכות ירודה של חומרי גלם אלא בגלל שהוא קטן. בנוסף, השוו מחירים בין ספקים שונים כדי למצוא מתוך כלל את ההצעות את המטבח הטוב ביותר במחיר שמתאים לתקציב שלכם.

שתפו אותנו

צרו קשר עוד היום עם מומחי העיצוב של קלמן דיזיין
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
כתבות נוספות