מטבח חוץ מודולרי – מה כדאי לדעת

בתור תושבי ישראל, אם יש משהו שאנחנו אוהבים זה להיות בחוץ. מזג האוויר במדינה מאפשר שהיה מחוץ לבית ברוב המוחלט של חודשי השנה, ותושבים רבים בוחרים לתכנן את ביתם או דירתם כך שיאפשרו להם ליהנות מהאפשרות לחיות בחוץ. תמיד רציתם ליהנות מבישול בחוץ? לארח משפחה וחברים לעל האש, לחגוג ימי הולדת תחת כיפת השמיים, או פשוט ליהנות מארוחות שבשגרה כשהכוכבים מנצנצים מעליכם? מטבח חוץ מודולרי הוא הבחירה האידאלית עבורכם. רוצים לדעת מהם יתרונותיו, ואיפה מוצאים אחד איכותי ומהימן? כל התשובות כאן. 

אז מה הוא מטבח חוץ מודולרי? 

מדובר במטבח הנועד לתפעול מחוץ לבית, המורכב מיחידה אחת. הוא יכול להיות מינימליסטי יחסית ולא לכלול יותר מידי אלמנטים, או מושקע ומלא בפיצ׳רים שיהפכו את חווית הבישול בחוץ למהנה, קלה ומאפשרת. המטבח יכול לבוא במגוון של גדלים שישתנו לפי כמות האלמנטים שיהיו לו ומה הוא יכלול. 

למה לבחור מטבח חוץ מודולרי?

אז למה בעצם לבחור בקניית מטבח חוץ מודולרי ולא להתחיל לתכנן ולעצב מטבח חוץ שייבנה במיוחד עבורנו? סיכמנו עבורכם את הסיבות הפופולאריות ביותר:

בא כיחידה אחת עם כל מה שצריך 

כמה פשוט – הוא מגיע כיחידה אחד. אחד היתרונות של מטבח חוץ מודולרי הוא העבודה שהוא מגיע כיחידה. אתם לא צריכים להתעסק עם סידור ותכנון של מגוון אלמנטים, לבזבז זמן בלשקול איפה מה ישב, מה יהיה הכי חכם ליד מה, וכולי. תוכלו לבחור מתוך מגוון של עיצובים, אבל ההחלטות הקשות כבר נעשו עבורכן על ידי המומחים שעיצבו את המטבחים. 

אפשר להוסיף ולשדרג לפי הצרכים שלכם

מחפשים מטבח חוץ מודולרי פשוט יחסית, שיש בו רק את מה שצריך? או שאולי אתם מתכננים ארוחות רבות משתתפים ומסיבות חוץ שידרשו אלמנטים רבים, כמו מקרר, גריל עוצמתי, כיריים, תנור או שניים או שלושה, ואפילו מדיח כלים? היופי במטבחי חוץ מודולריים הוא שאתם רק צריכים לבחור. 

תופס מינימום מקום 

כשהכל נמצא באותה היחידה, המטבח תופס פחות מקום. כך שבמידה והגינה או החצר שלכן לא גדולות במיוחד, אתם עדיין יכולים ליהנות מכל הטוב שבא עם מטבח חוץ, מבלי לתפוס יותר מידי שטח חוץ. תכנון חכן של מרחב החוץ שלכם יוכל לשלב את המטבח מבלי להעמיס על נראות מטבח הגינה

עשוי חומרים עמידים למזג אוויר 

אל חשש – מטבח חוץ מודולרי איכותי שבנוי היטב, יהיה עמיד לכל סוגי מזג האוויר. הוא תוכנן מראש עם ההבנה שישהה כל חייו תחת השמש, בגשם וברוחות. מטבחי חוץ יהיו עשויים לרוב מנירוסטה, בטון או גרניט, וכך יאפשרו לכם ליהנות משימוש ארוך טווח בהם, לא משנה איך יראה מזג האוויר בחורף או בקיץ. 

אצל מי ניתן למצוא מטבח חוץ מודולרי ברמה הגבוהה ביותר?

אז הבנתם כבר שהפתרון האידיאלי עבור ביתכם הוא מטבח חוץ מודולרי. אבל איפה מוצאים אחד איכותי, עמיד, שישרת את צרכי המשפחה שלכם בול? ישנן חברות רבות המציעות מטבח כזה למכירה, במגוון דגמים, גדלים וחומרים. אבל איך נדע שאנחנו בוחרים במוצר איכותי מחברה אמינה? ההמלצה שלנו היא ללכת על חברה מקצועית וותיקה, בעלת ניסיון רק בתחום. 

קלמן דיזיין – הבחירה הנכונה עבורכם 

למה קלמן דיזיין היא הבחירה האידיאלית עבור כל מי שמחפש מטבח חוץ מודולרי? מה הופך אותם ליוצאי דופן בשוק, ולמה כדאי לשים לב כשמחפשים חברה ממנה נקנה?

מטבח מודלרי לגינה

ניסיון של שנים

קודם כל, אתם רוצים לחפש חברה שנמצאת בשוק כבר שנים. חברה שמכרה מאות ואף אלפי מטבחים, שיש לה אינספור לקוחות מרוצים שירצו להמליץ עליה בלב שלם. כשבוחרים בחברה עם ניסיון וותק, אפשר להיות בטוחים שהם יודעים מה הם עושים, יהיה להם פתרון לכל בעיה שתעלה במהלך הדרך, והם ידעו לתת לכם את ההכוונה המדויקת ביותר בנוגע לאיזה מטבח חוץ מודולרי הכי יתאים למשפחה שלכם. 

החומרים הכי איכותיים 

מטבח חוץ מודולרי איכותי יהיה מורכב מחומרים איכותיים. כשבוחרים אחד לגינה או למרפסת שלכם, חשוב שתוודאו ממה הוא עשוי. בשל היותו יחידה אחת, כנראה שלא תהיה לכם יותר מידי השפעה על החומרים שניתן לשלב בו – אז חשוב שמראש תיסגרו על איזה חומר ירכיב אותו ותבחרו אחד מוכן בהתאם. חברה מקצועית ואמינה תשתמש בחומרים האיכותיים ביותר בלבד, ואף תעניק לכם אחריות מקיפה על הקנייה שלכם, כך שתוכלו להרגיש בטוחים שבחרתם נכון.

שירות לקוחות מעולה 

כשמתכוננים לרכישה גדולה ומשמעותית כמו מטבח חוץ מודולרי, חשוב לבחור בחברה שתעשה לכם חיים קלים. נכון, לא מדובר בהלך של שיפוץ מסובך עם הרס קירות שידרוש מכם לעבור דירה, אלא בהליך פשוט. יחסית של ייעוץ, בחירה, קנייה ואספקה – אבל אין סיבה להקשות על עצמכם. בחרו בחברה בעלת שירות לקוחות מצוין, שיהיו שם עבורכם לכל שאלה או תהייה שתעלה במהלך הדרך. השקיעו את כספכם בחברה שיודעת לטפל בלקוחות שלה עד שהם מרוצים. 

 

לסיכום 

מטבחי חוץ מודולריים הם תופעה פופולארית מאוד ברחבי העולם. בין אם אתם מארחים הרבה ומחפשים להגדיל את שטח האירוח, אוהבים לחגוג עם משפחה וחברים בחוץ תחת כיפת השמיים, או פשוט רוצים לאפשר לעצמכם ליהנות מזמן בחוץ  – מטבחי חוץ מודולריים הם הפתרון עבורכם. הם מגיעים בשלל גדלים, אתם יכולים לבחור בין מול פשוט ומינימליסטי או משודרג ומפנק עם הרבה פיצ׳רים, יתאימו לכל תקציב ויאפשרו לכם ליהנות מארוחות בחצר הפרטית שלכם יחד עם משפחתכם באופן הפשוט והנוח ביותר. בחרו בחברה מקצועית, ותיקה ומבינת עניין כמו קלמן דיזיין והם יעזרו לכם למצוא את מטבח החלומות שלכם. 

שתפו אותנו

צרו קשר עוד היום עם מומחי העיצוב של קלמן דיזיין
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
כתבות נוספות