הטרנדים הבולטים במטבח חוץ מנירוסטה

מטבחי חוץ הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות. האהבה שלנו הישראלים לאוכל, גינות ואירועים יצרה את אחד הדברים הכי יעילים שאפשר לחשוב עליהם. מטבח שנמצא בגינה ונותן לנו את האפשרות להכין בה ארוחה שלמה, בלי לעשות שימוש במטבח הפנימי. מטבחי חוץ מנירוסטה נחשבים לאיכותיים במיוחד, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על הטרנדים הבולטים שם.

מטבחי חוץ

מטבחי חוץ הפכו לאחד הטרנדים המובילים בעולם הבית והגן. המטבחים הללו מספקים לנו את כל מה שצריך כדי להפוך את הגינה שלנו למוקד אירועים, ארוחות ומסיבות. מטבח חוץ נירוסטה יכול להיות כזה שניתן להכין בו ארוחה שלמה, אבל קיימים גם מטבחי חוץ צנועים יותר, עבור מי שרק רוצה להנות מארוחה קלה לאור השמש.

מטבחי חוץ מגיעים במגוון צורות וקיימת אפשרות גם לעצב אותם בצורה אישית. מטבח מעוצב בדרך כלל יהיה כזה שמתאים במיוחד לגינה שלכם, אולם המחיר שלו יהיה יקר יותר מאשר מטבח שמגיע בתצורה קבועה. 

מטבח נירוסטה

סוגי מטבחים

הקטגוריה הראשונה שבעזרתה ניתן לחלק את המטבחים לסוגים שונים קשורה לחומר שמהם הם עשויים. ישנם מגוון רחב של חומרים שמשמשים לעשיית מטבחי חוץ, ואחד החומרים הכי פופולריים הוא נירוסטה. לנירוסטה יש מגוון יתרונות בתור חומר שממנו עשוי מטבח חוץ, אבל לפני שנספר לכם על היתרונות הללו, הנה מספר מטבחי נירוסטה אפשריים לגינה שלכם. 

מטבחי נירוסטה ניידים

האפשרות הראשונה שלכם היא ללכת על מטבח חוץ נייד. המטבח הזה לא גדול מאוד, אולם בהחלט ניתן לעבוד בצורה נוחה. המטבח כולו עשוי מנירוסטה והוא כולל מגירות אחסון וגריל איכותי. היתרון שיש למטבח הזה הוא כמובן הניידות שלו, כך שאם אתם רואים שיש תקופה שבה אתם לא צריכים את המטבח אתם יכולים להזיז אותו לצד ושוב להנות מגינה רחבת ידיים. 

מטבחי נירוסטה עם גריל מרכזי

אפשרות מתקדמת יותר בהקשר של מטבחי נירוסטה היא מטבח שמגיע יחד עם גריל מרכזי. המטבח הזה הוא יחידה שלמה שמאפשרת לכם להכין ארוחה בלי להיות זקוקים למטבח הביתי. אם אתם אוהבים לעשות על האש לעיתים קרובות, המטבח הזה יוכל לעזור לכם לעשות את זה בצורה הרבה יותר נוחה. 

מטבחי נירוסטה בשילוב שיש

האפשרות הכי איכותית היא פשוט לבנות בגינה של הבית שלכם מטבח, בדיוק כמו זה שיש לכם בתוך הבית. המטבח הזה יכול אפילו להיות מתקדם יותר, כאשר יהיה בו גם גריל איכותי. המטבח הזה כולל יחידות קירור, מגירות אחסון, כיור אחד ולפעמים גם שניים, משטחי עבודה, ובקיצור, כל מה שצריך כדי שהוא יהיה מוגדר כמטבח לכל דבר ועניין. 

 

למה דווקא נירוסטה

לנירוסטה בתור חומר שממנו עשויים מטבחים יש שני יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון של הנירוסטה זו העמידות. מדובר על חומר עמיד מאוד, בין אם בפני חום, לחות קור או מים. הנירוסטה לא מחלידה, והדבר היחיד שיכול להיות בעייתי זה שהיא נשרטת מעט, אבל זה לא אמור להפריע לכם יותר מידי.

בנוסף, את הנירוסטה ניתן לנקות בצורה די מהירה, מה שאומר שבכל רגע תוכלו להחזיר למטבח שלכם את המראה הראשוני שלו. מטבחי חוץ נוטים להתלכלך יותר מהר מאשר המטבח הביתי, ולכן חשוב מאוד שהחומרים שמהם הם עשויים יהיו כאלה שקל לנקות אותם. 

 

חומרי גלם אחרים במטבח

גם אם אתם לא מאוהבי הנירוסטה, עדיין ניתן לבנות מטבח חוץ מנירוסטה אולם יחד עם חומרים אחרים כך שהמראה של המטבח לא יהיה של נירוסטה בלבד. עם זאת, חשוב מאוד לבחור חומרים איכותיים, לאור העובדה שהמטבח שלכם נמצא מחוץ לבית. העובדה הזו הופכת את המטבח לפגיע יותר, בעיקר בהקשרים של קור, חום ולחות. 

 

גודל המטבח

המטבחים נבדלים זה מזה גם בגודל שלהם, בלי קשר הכרחי לרמת האבזור של המטבח. כדי לא להגיע למצב שבו המטבח תופס את כל שטח הגינה שלכם, נסו למצוא איזון נכון בין השטח של המטבח לבין הגינה עצמה. עליכם לזכור שהמטרה של המטבח היא לשרת את הגינה. 

 השוואת מחירים

ברגע שתיכנסו לעולם של מטבחי החוץ, תגלו שמדובר על משהו שיכול לעלות לא מעט כסף. גם אם תלכו על האופציות הפשוטות יותר, מדובר על הוצאה תקציבית די משמעותית. מלבד ההמלצה שלנו לקבוע מראש תקציב שאותו אתם משקיעים במטבח כדי לא למצוא את עצמכם עם הוצאה בלתי צפויה, כדאי גם לבצע השוואת מחירים בין מטבחים שונים.

יחד עם זאת, חשוב לומר שהמחיר הוא לא חזות הכל כאשר בוחרים מטבח חוץ. גם אם המחיר של מטבח מסוים יקר יותר, לפעמים כדי לשלם אותו רק כדי להנות ממטבח איכותי יותר. כדי שהמטבח יחזיק מעמד לאורך שנים הוא חייב להיות איכותי, וזה אומר לפעמים שתצטרכו לשלם קצת יותר כסף.

קלמן דיזיין

קלמן דיזיין היא חברה ותיקה בתחום של מטבחי גינה, בדגש על מטבחי נירוסטה. המטבחים של החברה מגיעים אליכם בשלל עיצובים, ולא משנה מה גודל הגינה שלכם או איזה מטבח חוץ אתם רוצים, לקלמן דיזיין יש מה להציע לכם. אנשי המקצוע של החברה מחזיקים בניסיון עשיר, ויוכלו להתאים לגינה שלכם מטבח שלא רק יהיה נוח עבורכם, אלא גם יהפוך את הגינה שלכם ליפה יותר. 

לסיכום

 מטבחי חוץ מנירוסטה נחשבים לאיכותיים יותר. הנירוסטה שומרת על המראה שלה גם אחרי הרבה שנים, וניתן לנקות אותה בלי בעיה. עבור מטבחי חוץ זה בדיוק מה שצריך לאור העובדה שהמטבח נמצא במקום חשוף ועלול להיפגע מחום או לחות. כאן קיבלתם סקירה על מספר טרנדים בהקשר של מטבחי נירוסטה. כל מה שנשאר לכם זה פשוט להחליט איזה מטבח אתם רוצים שיהיה בגינה שלכם.

 

שתפו אותנו

צרו קשר עוד היום עם מומחי העיצוב של קלמן דיזיין
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
כתבות נוספות

מטבח חוץ במרכז

מטבח חיצוני הוא דרך מצוינת להפוך את החצר האחורית שלכם לאטרקציה נוחה וביתית. זה לא רק מהווה תוספת נהדרת לחצר האחורית שלכם, אלא זו גם

קרא עוד »