מטבח חוץ עם טאבון – מה כדאי לדעת

עונת הקיץ עוד רגע כאן איתנו, מה שאומר ימים חמים ורצופי ריצות למזגן, אבל גם לילות נעימים ומזג אוויר שמאפשר ליהנות עם חברים ומשפחה מחוץ לבית. עכשיו, מחוץ לבית לאו דווקא אומר הרחק מהבית עצמו – זה יכול להיות גם בחצר הפרטית שלכם! ישראלים רבים נהנים מלשהות בחוץ כשמזג האוויר נעים, ואין דבר יותר כיף מלארח חברים ומשפחה בחצר שלכם. הדבר היחיד שיכול להוסיף לחווה הוא אם היה לכם מטבח חוץ! כן, כזה שמאפשר לכם לבשל, לאפות בטאבון ולארח לגמרי בחוץ, בנוחות וביעילות. איך מתכננים מטבח חוץ עם טאבון, ובמי כדאי להיעזר? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם. 

יתרונותיו של מטבח החוץ

בתור ישראלים, אנחנו אוהבים לנצל את הזמן הפנוי שלנו בחוץ. בין אם ברביצה על חוף הים, בטיולים בפארק, או בישיבה בבתי קפה – זמן איכות מחוץ לבית הוא דבר חשוב עבור רובנו. ישראלים רבים החליטו לתעדף את זמן האיכות שלהם בחוץ ולעצב את ביתם כך שיאפשר ניצול מקסימלי של התקופה בשנה בה נעים לשבת בחוץ, מבלי באמת לצאת משטח הבית – בעזרת תכנון ובניית מטבח חוץ. 

מטבח חוץ עם טאבון 

אם יש דבר אחד שיכול לשדרג כל ארוחה או אירוח, זה טאבון. מאפיית פיצות ביתיות ברמה של מסעדה, הכנת לחם מיוחד או מאפה טעים שכולם ייהנו ממנו – טאבון הוא תוספת מדהימה למטבח חוץ, שיכולה להפוך את האירוח שלכם לבלתי נשכח. 

איך מתכננים נכון מטבח חוץ עם טאבון

אז הבנתם שאתם מעוניינים לתכנן מטבח חוץ עם טאבון. אבל איך? ובכן, ישנם אלמנטים רבים שחשוב לשקול בעניין, ואיגדנו עבורכם את החשובים ביותר כאן – 

פרקטיות 

עם כל הרצון שלנו ליצור מטבח חוץ שיראה אחד לאחד כמו הדוגמאות במגזיני העיצוב – זה לא רעיון טוב. מדוע? ובכן, לכל משפחה יתאים סגנון, עיצוב ותכנון אחר של מטבח חוץ עם טאבון, ואין סיבה לעשות קופי פייסט למה שאתם רואים ברשתות החברתיות. מעבר לכך, חשוב שתתכננו מטבח חוץ עם טאבון שישרת את הצרכים שלכם – ולכן כדאי שתעצרו ותחשבו במה תשתמשו באופן קבוע, מה חובה שיהיה חלק ממטבח החוץ ועל מה עדיף לוותר, איזה טאבון לגינה יתאים למרחב שלכם, כמה מקום יהיה לו ואיך יהיה הכי נוח לתפעל אותו, כמה קרוב או רחוק הוא יהיה מהכניסה לבית, האם יש צורך בפרגולה או תוספת נוספת שתעזור לכם לבשל במטבח החוץ גם בימים החמים, וכו'. 

עמידות 

מטבח החוץ יעמוד, כמובן, בחוץ. עובדה זו משנה את התאמת החומרים ממנו יהיה עשוי המטבח לסביבתו, וחובה לקחת את זה בחשבון. ישנם חומרים רבם מהם אפשר לבנות מטבח חוץ, אך רק חלק מהם יתאימו מבחינת עמידות החומר למזג האוויר. החומרים הפופולאריים ביותר למטבחי חוץ הינם:

  • נירוסטה – קלה לניקוי, עמידה
  • בטון – עמיד בכל מצב, לא מראה סימני שחיקה מהר, סופח חום (ניתן להוסיף לו צבעים וטקסטורות כדי שיתאים לסגנון שלכם)
  • עץ – ניתן לשלב אלמנטים מעץ בתוך מטבח החוץ כך שישתלב בצורה הרמונית עם הטבע מסביב (למשל, להוסיף ידיות עץ שישבו על גבי טאבון לגינה)
  • גרניט – עמיד בפני בלאי ושחיקה, עמיד במזג אוויר, אסתטי ונותן מראה ייחודי למטבח.

סגנון עיצובי 

למרות שמטבח החוץ יעמוד מחוץ לבית, הוא עדיין חלק מהבית שלכם, וחשוב שכל החלל יראה כך. בחרו בסגנון עיצובי שיתאים לבחירות שביצעתם בתוך הבית, וגרמו לכך שהחצר ומטבח החוץ ירגישו כהמשך הרמוני לשאר הבית, ולא כמחשבה נוספת כלאחר יד. מטבח חוץ עם טאבון לא חייב להיראות תעשייתי וקר, וגם לא קיטשי או כפרי – הוא יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים, הכח בידיים שלכם.  

מדוע כדאי להוסיף טאבון לגינה?

ישנם יתרונות רבים להוספת טאבון למטבח בגינה שלכם. הוא משדרג כל מטבח חוץ, והופך אותו למקצועי וורסטילי. חשבו על כמות המאכלים שתוכלו להכין בטאבון, ואיזה נפלא זה יהיה לחלוק אותם עם חברים ומשפחה, בלילות חמימים בהם כולם יושבים בחצר ואוכלים פיצה חמה מהטאבון. טאבון לגינה הוא לא צעצוע – טאבון מקצועי יאפשר לכם להכין אוכל ברמת מסעדות, אז תכינו כבר את המתכונים. 

למי כדאי לפנות לגבי מטבח חוץ עם טאבון?

חיפוש מהיר בגוגל יראה לכם כי ישנן חברות רבות המציעות מטבחי חוץ למכירה, כולל מטבח חוץ עם טאבון. אבל איך בוחרים? איך יודעים איזו חברה תדע לספק לנו את התוצר המושלם עבורנו? ובכן, שמעתם על קלמן דיזיין?

בנו מטבח חוץ עם טאבון יחד עם קלמן דיזיין 

קלמן דיזיין פשוט מבינים מטבחי חוץ. הם עוסקים שנים בתחום, למדו כל מה שיש ללמוד על הפונקציות השונות של מטבחי חוץ ומכירים כל פיצ׳ר ואלמנטים אפשריים. איך עוד הם נבדלים מהמתחרים?

ניסיון, שירות ואחריות

קלמן דיזיין מכירים את כל סוגי המטבחים, וידעו להתאים עבורכם בדיוק את מה שאתם רוצים וצריכים. הם כבר נתקלו בכל סוגי הבעיות והמכשולים האפשריים, ויכולים להשתמש בידע הזה כדי לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם. עם שירות לקוחות מעולה ואחריות מקיפה

מחירים חסרי תקדים 

קלמן דיזיין הבינו שאחד מהאלמנטים שגורמים לעליית מחיר רצינית בתחום המטבחים הוא אולמות תצוגה. ולכן, הם החליטו לעבור לשיטוט באולמות תצוגה וירטואליים. כן כן, לא צריך לקום מהספה ולנסוע לאיזשהו יעד רחוק, אפשר לשוטט בין מטבחי חוץ יוקרתיים מנוחות הבית שלכם. כך אתם חוסכים גם זמן – וגם כסף.

לסיכום

מטבחי חוץ הם עולם ומלואו. כשניגשים לתכנן מטבח חוץ עם טאבון כדאי לפנות למומחים האמתיים שידעו להתאים עבורכם את התוצר המושלם במהירות, מקצועיות, יעילות, ועם שירות שאין לו מתחרים. עשו את המחקר שלכם ובחרו בבעלי המקצוע החדשניים ביותר.  

שתפו אותנו

צרו קשר עוד היום עם מומחי העיצוב של קלמן דיזיין
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
כתבות נוספות